Bestellen en bezorgen

Bestellingen binnen Nederland

Wij leveren al onze producten zo vers mogelijk uit en bestellingen worden binnen twee werkdag en verstuurd.

De verzendkosten binnen Nederland bedragen tot een gewicht van 21 kg staan aangegeven bij uw bestelling. Daarboven lopen de verzendkosten op, afhankelijk van het gewicht van het pakket. Bij bestellingen vanaf €24,95 is verzenden binnen Nederland gratis. Ga naar je winkelmand om de verzendkosten voor je bestelling te bekijken.


Wanneer wordt je bestelling bezorgd?

Wij versturen alle bestellingen binnen twee werkdagen. Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je een e-mail met daarin de Track & Trace gegevens van je pakket. Hiermee kun je aan het einde van de dag je pakket volgen.

Grote zakelijke bestellingen

De verwerkingstijd voor grote zakelijke bestellingen is mogelijk langer dan regulier, afhankelijk van de beschikbare voorraad. Voor gepersonaliseerde blikken geldt een levertijd van 5 – 10 werkdagen. Let op: We nemen contact met je op indien de bestelling niet als een pakket kan worden verstuurd maar op een pallet geleverd wordt.

Voor alle zendingen geldt

Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele vertragingen die ontstaan door onze vervoerders.

*Wegens de omstandigheden m.b.t. het coronavirus, is je pakket mogelijk langer onderweg dan je van ons gewend bent.

Retourneren

Is er iets mis gegaan met je bestelling of voldoen de producten niet aan jouw verwachtingen? Dan kun je binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van je bestelling een terugbetaling aanvragen. Neem hiervoor de volgende stappen:

  1. Stuur een e-mail met de details van jouw retourzending naar koekwaus-stroopwafels@outlook.com.
  2. Verpak je retourzending goed en stuur deze na akkoord op naar aan u verstrekt retouradres.
  3. Koekwaus verse stroopwafels zal je een e-mail sturen wanneer de retourzending is ontvangen. In de e-mail staat ook vermeld in welke staat wij de retourzending hebben ontvangen.
  4. Koekwaus verse stroopwafels vergoedt de betaling binnen dertig kalenderdagen na ontvangst van het geretourneerde product.

Voorwaarden retourzending

  • Het herroepingsrecht is niet van toepassing op gepersonaliseerde producten, voedingswaren en zakelijke klanten.
  • Retourzendingen dienen deugdelijk verpakt te zijn.
  • Retourzendingen worden uitsluitend geaccepteerd indien het product in originele verpakking en onbeschadigd is. Het uitgangspunt hierbij is dat jij het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals je dat in een winkel zou mogen doen.
  • De kosten voor retourzendingen zijn voor eigen rekening. Tenzij anders besproken en je van ons een retourlabel ontvangt.
  • Producten die ongefrankeerd worden geretourneerd worden niet door ons in ontvangst genomen en doen geen afbreuk aan de eerder genoemde termijn van veertien kalenderdagen.

Order retour wegens onjuist adres

Het kan voorkomen dat Koekwaus verse stroopwafels een order retour ontvangt van de vervoerder van het pakket wegens een door jou onjuist opgegeven adres of vanwege het niet (tijdig) ophalen van jouw order bij het servicepunt. Koekwaus verse stroopwafels is dan genoodzaakt om de retourkosten hiervoor aan jou door te berekenen. Wij zullen bij ontvangst van een dergelijke retourzending jou hierover inlichten.